poniedziałek, 30 stycznia 2012

Zakupy! ;3

Cześć!
Dziś napiszę o zdobyczach, po szkole byłam w domu handlowym ''Planty'' (taki mały na mieście) no i kupiłam trochę swetetków, odwiedizłam też House oczywiście stamtąd też nie wyszłam z gołymi rękoma. Oto rzeczy które kupiłam:
 Sweterek 1 - Planty , 45zł
 Sweterek 2 - House, 29zł
 Sweterek 3- Planty, 30 zł
 Sweterek 4- Planty, 30zł
 A teraz zabieram się do robienie geografii -.-
A tu moje biurko!
I jak podobają Wam się zdobycze? Liczę na komentarze?
A i napiszcie o czym chciałybyście poczytać na blogu, a na pewno spełnię prośbę. Pozdrawiam xoxo ;3

wtorek, 24 stycznia 2012

Sie sie siemanko!
Dziś wybrałam się do galerii po portfel, miałam już upatrzony w new look ' u, no i wchodzę biorę lecę do kasy a tu nagle weź jedną rzecz drugą masz za darmo. A więc dlaczego by tu nie skorzystać z okazji, znalazłam dwie cudne torby które kosztowały przed przeceną 100zł, lecz jak kupiłam oby dwie za 50 zł(jedna tylko kosztowała, druga 45zł, ale płaciło się za droższą). Bardzoooooo się cieszę z tego powodu, ponieważ brakuje mi torebek, choć jak moja mama twierdzi : ''masz już ich za dużo'' , aż boję się jej reakcji jak wróci z pracy na dwie kolejne, no ale raz się żyje. Ja jestem zadowolona! :)
Aha i jeszcze informacja jutro nie będzie posta, ponieważ wybieram się do ''pracy'' (takiej tam dla młodzieży, zawsze przyda się pare złotych). Teraz zdjęcia torebek i portfela, oto one:

 Torba czerwona, cena 99,99zł ; przecena 50zł

 Torba kwiatowa, cena 89,99zł ; przecena 45zł
Portfel, 29zł (wszystko pochodzi z new look' a)
To tyle na dziś, xoxo <3

poniedziałek, 23 stycznia 2012

Szał ze spodniami!

Hejka ;*
Chciałam Was przeprosić za opuszczenie wczorajszego wpisu, ale byłam na koncercie w naszej nowo otwartej największej w Polsce, Filharmoni, był to koncert Andrzeja Piasecznego (wiecie potem było jeszcze jakieś głupie spotkanie). No ale dziś to nadrobię :)
Postanowiłam napisać o spodniach, jest i ich mnóstwo poczynając od rurek aż do dzwonów. Moimi ukubiony są skinny czyli tzw. rurki. Mam w posiadaniu 4 pary (jedne czarne moje ulubione, szare, oraz ciemny dżins i jasny dżins). Kupując spodnie ufam tylko jednej marce H&M, wszystkie moje spodnie stamtąd pochodzą z wyjątkiem jednych zakupionych na Cherooke. Zdjęcia moich spodni dodam kiedy indziej. A teraz kilka zdjęć z internetu:

A na koniec moje zdjęcie z koncertu:
No i filharmonia, awh <3
Kolejna porcja zdjęć z facebook'a :

Tyle na dziś, buziaki, xoxo ;3

sobota, 21 stycznia 2012

Cześć, kochani! :)
Właśnie niedawno wróciłam z galerii, dziś bez zdobyczy, ale za to moja młodsza siostra zakupiła prze słodką czapkę! Ja zakończyłam na kawie i ciastku :)
Dziś postanowiłam dodać kilka zdjęć, w ubraniach ze szkoły z czwartku i piątku! Oto one:
Strój Czwartkowy :

                                                                      Sweterek- prezent od mamy :)
                                                                      Spodnie - H&M, 79.90zł
                                                                      Torba- babcina szafa :D
                                                                      Zegarek- House, 14.99zł
                                                                      Bransoletka- House, 9.99zł
                                                                     Sowa, naszyjnik- prezent od siostry :)
Strój Piątkowy:


                                                                T-shirt - House, 14.99zł
                                                               Sweterek- prezent od mamy ;)
                                                              Spodnie- te co na poprzednim zdjęciu
                                                              Torba- nie widoczna na zdjęciu, Yups 9,99zł
      Bransoletka koraliki - kupione w Paryżu w sklepie Dojżou(czy coś takiego) 7 € czyli około 32 zł :)
Jeszcze na koniec kika cudownych zdjęć które znalazłam na facebook' u !





Jaram się nimi ! ;3 
To cześć. ;3 

piątek, 20 stycznia 2012

Bejsbolówki!

Witajcie!
Ojejku ale dziś miałam fatalny dzień na 7 lekcji na 5 kartkówki, masakra jakaś... Nienawidzę lekcji w piątki, no ale przjedźmy do tematu. Dziś opiszę bejsbolówki, teraz akurat jest zimno więc to dobry czas na tak ciepłą bluzę. Ja osobiście nie mam żadnej bejsbolówki, bo nie podobają mi się aż tak bardzo żeby płacić za nie ponad 100 zł, no ale jak widze dużo osób je nosi. Mają taki urok że zapinają się na zatrzaski , bądź guziki, a nie jak pospolita bluza na suwak! A wy posiadacie bejsbolówkę? W jakim kolorze? Odpowiadajcie w komentarzach.
Życzę miłego weekendu, pozdrawiam. xoxo! :)

środa, 18 stycznia 2012

Witam! :D
Jak tam dzisiejszy dzień? Jak w szkole? :D
Mi dzisiejszy dzień się bardzo podobał, w szkole zero kartkówek, lekcje do 13.00 a potem jeszcze świetny powrót do domu, no ale przecież nie o tym mam pisać. Wczoraj na fecebook' u znalazłam świetną stronę :
Lemon Lovely, jest to zakładka z biżuterią i zegarkami! Jeżeli podoba się Wam jakaś rzeczy to w bardzo prosty sposób możecie ją zamówić. Ja właśnie wczoraj zamówiłam jedną bransoletkę! Dodam link z tą zakładką:  http://www.facebook.com/pages/Lemon-Lovely/148037268556710
A teraz kilka zdjęć biżuterii z tej strony:
Patrzcie na ten zegarek z Charmsami czyż nie śliczny, mi wpadł w oko, lecz nie wydam 60 zł na dodatek ;/
To pudełeczko również bardzo mi się podoba, ale jest za małe jak na cenę od 35zł w góre -.-
Śliczne, 20 zł więc przystępna cena :D
Wisiorek, w cenie 35 zł :)
Mega <3
Co sądzicie o tej biżuterii?
Piszcie w komentarzach Pozdrawiam ;* <3

wtorek, 17 stycznia 2012

Witajcie! :)
Właśnie wróciłam ze szkoły, ale nie będę długo pisać bo za niedługo jadę do babci . :)
Dziś postawiłam na bandamki.. we włosach! W moim mieście widziałam mnóstwo dziewczyn z bandamkami we włosach, wygląda to bardzo ładnie gdy dziewczyna ma zadbane, puszyste włosy! Ja w wakacje chodziłam równiez w bandamkach na głowie, teraz z tego zrezygnowałam z racji tego iż jest zimno.. choć w szkole i tak widzę dużo osób z tym dodatkiem! Na internecie znalazłam dużo zdjęć związanych właśnie z tym dodatkiem oto one:
A wy posiadacie jakąś bandamkę? Jak wam się podoba ten trend? :)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;*